شرایط و قوانین استفاده از فروشگاه اینترنتی سرزمین ابزار

استفاده شما از فروشگاه اینترنتی “سرزمین ابزار” و سفارش كالا از این پایگاه به معنی توافق کامل شما با شرايط و ضوابط ذیل تلقی می گردد

خرید کالا از فروشگاه اینترنتی (سرزمین ابزار) بر مبنای قوانین و آئین نامه های موجود در مورد تجارت الکترونیک و با رعایت کامل تمام قوانین جمهوری اسلامی ایران صورت می پذیرد

اطلاعات و مشخصات کالاهای عرضه شده در فروشگاه اینترنتی (سرزمین ابزار) از منابع زیر تامین می‌شود.

۱ – اطلاعاتی که توسط نمایندگی های کالا ارائه می‌شوند

۲ – اطلاعاتی که از سایت‌های معتبر خارجی ترجمه می‌شوند

از این رو فروشگاه اینترنتی (سرزمین ابزار) هیچ مسولیتی در قبال اطلاعات و محتوای مبهم و يا خطاهای نگارشی احتمالی برعهده نخواهد داشت. ولی با هدف ارائه خدمات بهتر و آگاه‌سازی مشتریان، خود را در بروزرسانی مداوم اطلاعات و محتويات متعهد می‌داند.

فروشگاه اینترنتی (سرزمین ابزار) هيچ گونه مسئوليتي را در مورد کارکرد سایت که می تواند ناشى از عواملی که خارج از سیطره مدیریت این فروشگاه می باشند (همانند نقص اينترنت، مسائل مخابراتى، تجهیزات سخت افزاری و غيره) نمی پذیرد.

فروشگاه اینترنتی (سرزمین ابزار) به هیچ وجه اطلاعات منحصر بفرد کاربران را به اشخاص و طرفين غیر واگذار نخواهد کرد و ضمنا با استفاده از آخرین فن آوری ها متعهد است حتی المقدور از حريم شخصی کاربران دفاع کند.

توجه به این نکته که:

تمامی محصولات ما جهت استفاده شخصی و غیر تجاری شما عرضه شده است. هر گونه سوء استفاده از اين اطلاعات پيگرد قانوني خواهد داشت و هيچ فرد حقيقي، حقوقي يا سايتي به هيچ عنوان نمي تواند از اطلاعات و محتویات موجود در سايت براى فروش، توليد مجدد يا ايجاد ترافيك در سايت خود استفاده نمايد. اگر مايليد از سرويسها و محتويات سايت جهت مقاصد تجارى استفاده نماييد لازم است از قبل به ما اطلاع دهيد.

كاربران باید هنگام سفارش كالاي مورد نظر خود، فرم سفارش را با اطلاعات صحيح و به طور كامل پر نمايند. بديهي است درصورت ورود اطلاعات ناقص يا نادرست، سفارش كاربر قابل پيگيري و تحويل نخواهد بود

مالکیت معنوی محتويات فروشگاه اینترنتی (سرزمین ابزار) شامل قانون حق تکثير شده و متعلق به فروشگاه اینترنتی سرزمین ابزار می باشد.

فروش و تحویل سفارش

در صورتي كه سرزمین ابزار به دلايلي خارج از اراده و اختيار خود، توان تحويل كالا در موعد مقرر را نداشته باشد و طرفين درباره يك موعد جديد به توافق نرسند، خريدار حق دارد بدون هيچگونه هزينه اي سفارش را فسخ نمايد.

ارزش کالا یا کالاهای سفارش داده شده طبق فهرست قیمت سایت محاسبه شده و شامل کلیه مالیات ها و عوارض فروش خواهد بود. هزینه مالیات ارزش بر افزوده در صورت عدم قید شدن در سایت صفر ریال محاسبه شده است. تنها مبلغی که در موارد معین به ارزش کالا اضافه می شود، هزینه ارسال و بیمه کالا خواهد بود.

فروشگاه سرزمین ابزار در صورت موجود نبودن کالا به هر دلیل مبلغ شمار رو 24تا48ساعت کاری عودت خواهد داد.

هزینه ارسال

۱ – هزینه ارسال به صورت پس کرایه بوده و از خریدار دریافت می شود.

۲ – هزینه ارسال در تهران از طریق پیک و در شهرهای دیگر از طریق شرکت های خصوصی پستی(تیپاکس) دریافت میگردد.

مدت زمان ارسال

۱ – در تهران 24ساعت کاری پس از ثبت سفارش

۲ – دیگر شهر ها 48ساعت کاری پس از ثبت سفارش

هزینه حمل به صورت پس کرایه می باشد مبلغ آن در محل تحویل از خریدار نقدا دریافت خواهد شد. مبلغ اعلام شده بر مبنای تعرفه و ضوابط شرکت حامل و بر اساس وزن و نشانی محاسبه می شود و فروشگاه سرزمین ابزار  هیچ گونه دخل و تصرفی در آن ندارد.

مدت گارانتي و نام شركت ارائه دهنده خدمات پس از فروش در قسمت توضيحات هر كالا ذكر شده است. در صورت عدم درج موارد مذكور در اين قسمت، گارانتي براي آن كالا وجود ندارد.

شرایط برگشت کالا

هرگونه نقص فني کالا، در مدت 48 ساعت پس از دريافت كالا حتي در روزهاي تعطيل از طريق تلفن (09368663986) به مركز ارتباط مشتريان فروشگاه اطلاع داده شود تا مشكل فوراً بررسي و در صورت اثبات نقص، تعمير يا جايگزين گردد. بديهي است پس از 48 ساعت هيچ اعتراضي پذيرفتني نيست.(خاطرنشان مي سازد اين بند فقط براي كالاهاي فاقد گارانتي صدق خواهد كرد و كالاهاي داراي گارانتي از لحظه فروش مشمول ضمانت بوده و نقايص احتمالي توسط شركت ارائه كننده گارانتي پيگيري ميگردد)

خریدار به مدت 3 روز فرصت دارد از سفارش خود انصراف دهد، به شرط آنکه بسته بندی کالایی باز نشده و از آن هیچ گونه استفاده‌ای نشده باشد. لازم به ذکر است هزینهارسال و بیمه به عهده خریدار میباشد.

این انصراف برای کالاهای زیر امکان پذیر نمی باشد:

کالاهایی که قیمت آنها توسط نوسانات بازارهای مالی و ارزی تعیین می شود
کالا های ابزار دقیق و اندازه گیری که از حساسیت خاصی برخوردار هستند
با توجه به شرایط کالا، کالا های با قیمت بالای 400000 تومان برای این گروه از کالا نیاز به دریافت پیش پرداخت می باشد. پس از دریافت پیش پرداخت و تایید سفارش امکان انصراف از خرید تحت هیچ شرایطی مقدور نمی باشد. در صورت انصراف از خرید بیعانه عودت نخواهد شد.

عدم انطباق کالای ارسال شده با سفارش شما در مدت 24 ساعت پس از دريافت كالا حتي در روزهاي تعطيل از طريق ( تلفن 09368663986 ) به مركز ارتباط مشتريان فروشگاه اطلاع داده شود تا مشكل فوراً بررسي و در صورت اثبات، کالا بدون دریافت هیچ هزینه ای مجددا برای شما ارسال شود. بديهي است عدم اطلاع رسانی پس از 24 ساعت، به معنای صحت اقلام دریافتی است.